15, 29 mei en 12 juni 2008 Workhop “Me Marketing”

Hoe zorg je er voor dat de markt naar jou toe komt? Welke stappen neem je en hoe doe je dat? Ontdek waar jij je in kunt onderscheiden en waar je duurzame groei creëert. Eduard Vos van Master Infiltration neemt je in 3 sessies bij de hand en ontwikkel je jouw persoonlijke marketingplan. Je leert … Continue reading “15, 29 mei en 12 juni 2008 Workhop “Me Marketing””

Hoe zorg je er voor dat de markt naar jou toe komt? Welke stappen neem je en hoe doe je dat? Ontdek waar jij je in kunt onderscheiden en waar je duurzame groei creëert.

Eduard Vos van Master Infiltration neemt je in 3 sessies bij de hand en ontwikkel je jouw persoonlijke marketingplan. Je leert je trueline samenstellen en je Unique Buying Communitys traceren én infiltreren. Je leert hoe je je merkportfolio beschermt en laat groeien en waarom
het woordje ‘en’ gevaarlijk is voor je focus. Tijdens het leerproces krijg je online feedback. Op het eind heb je je eigen marketingplan geschreven!

Kosten: 75,- euro voor leden; 150,- euro voor niet leden.
Wanneer: 15, 29 mei en 21 juni van 19.00-22.00u.
Aantal deelnemers: Maximaal 10, bij succes worden er meer workshops
georganiseerd.
Aanmelden: Geef je op via mail
Betalingswijze: Maak het bedrag over naar Gironummer 331.34.25 ten name van "Freelance Factory" onder vermelding van je e-mailadres en ‘me-marketing’.

Author: Sanne Roemen

Faciliteren van co-creatie, netwerk-weven en kennisontwikkeling. Zowel in bijeenkomsten als online.